Viktig info ved kjøp og levering
FRAKT
Vi sender fraktfritt i hele Norge for ordrer fra kr. 1000,- Ordrer under kr. 1000,- har en fast fraktpris på kr. 100,-
RESERVASJON
Vi reserverer oss for at varen blir utsolgt og for prisfeil som kan oppstå. Av og til kan en vare du bestiller blir utsolgt før systemet vårt kan oppdatere dette. Dette kan oppstå når flere bestiller samme vare samtidig. Om noe av dette skulle skje, tar vi kontakt med deg i løpet av påfølgende virkedag.
LEVERINGSTID
Vi benytter Bring ved levering av varer. Vi sender enten som Pakke til nærmeste hentested, eller som Pakke i postkasse, begge med sporing. Varene sendes senest påfølgende virkedag etter at vi har mottatt bestilling, noe som betyr at du normalt har varen innen 3 til 7 dager (regnet fra første virkedag etter at bestillingen er mottatt), alt etter hvor du bor i landet. Ofte opplever vi at varene kommer frem enda raskere enn på 3 dager!
DU HAR 14 DAGERS UBETINGET ANGRERETT PÅ DINE NETTKJØP
Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi grunn innen 14 dager etter at hele varen og de opplysninger som kreves med hjemmel i angrerettloven er mottatt på foreskrevet måte.
SLIK GJØR DU VED RETUR OG BRUK AV ANGRERETT:
Du har 14 dagers angrefrist fra du mottok varen ihht Angrerettloven. Dersom dette skal være gjeldene, må produkt(ene) leveres tilbake til oss i samme stand som de(t) ble mottatt.
Produkt(ene) skal ikke brukes/testes. Returskjema skal foreligge.
Ihht angrerettloven skal kjøperen dekke kostnader ved retur av en vare. For å gjøre det enkelt og rimeligst mulig for deg å returnere varen, har vi lagt ved en returetikett du kan bruke. Benytter du denne vil du bli belastet med kr.100,-
Vi vil refundere beløpet du har betalt minus retur-fraktkostnad på kr.100,- Dette skjer med en gang vi har mottatt din retur og med samme betalingsmetode som ble brukt for det opprinnelige kjøpet.
Har du valgt å betale med faktura, vil du bli kontaktet av vår samarbeidspartner Klarna for tilbakebetaling hvis du allerede har betalt. Har du returnert deler av en ordre, trekker du dette beløpet fra opprinnelig faktura når du betaler – eller venter til du mottar oppdatert faktura fra Klarna.
SLIK GJØR DU VED ØNSKE OM BYTTE:
Dersom du ønsker å bytte mottatt vare i en annen størrelse, ber vi deg ta kontakt med oss på mail: post@feelgoodstore.no eller tlf: 900 96 779.
Det er viktig at byttet avklares med oss på mail eller telefon i forkant slik at vi kan bekrefte at ønsket produkt og størrelse er tilgjengelig på lager. Har vi ønsket vare på lager, dekkes returkostnadene av Feel Good Store (bruk vedlagte returetikett).
Ved bytte/retur kan ikke varene være brukt og merkelapper må ikke være fjernet fra produktet.
SLIK GJØR DU OM DET ER FEIL VED DIN VARE (REKLAMASJON):
Vi garanterer at varene du har bestilt er feilfrie ved levering. Skulle du likevel motta en defekt vare eller få levert feil vare, ber vi deg ta kontakt med oss på mail: post@feelgoodstore.no eller tlf: 900 96 779 snarest mulig.
Returkostnader dekkes av Feel Good Store (bruk vedlagte returetikett).
KJØPSVILKÅR
Er du under 18 år må du ha tillatelse av foresatt/verge for å bestille hos oss.
BETALING
Dersom du benytter deg av muligheten til å betale med kredittkort, kan du være trygg på at kredittkortopplysninger blir skrevet inn på en sikker, kryptert side.
UAVHENTEDE PAKKER
Om du ikke henter pakken blir den returnert til oss og du debiteres en avgift på kr.200,- for uavhentet pakke.
SIKKERHET
Feel Good Store AS tar seg retten til å heve kjøp om vi mistenker bedrageri/svindel.
ORDREBEKREFTELSE
Når vi har mottatt bestillingen din sender vi deg en bekreftelse per e-post med informasjon om bestillingen din. Kontroller alltid ordrebekreftelsen slik at alt ser korrekt ut. Skulle det være noe du lurer på, kontakt oss snarest på post@feelgoodstore.no. Ta gjerne vare på ordrebekreftelsen din slik at du har den ved eventuelle spørsmål til oss. Om du vil endre eller avbestille en ordre må du kontakte oss umiddelbart. Avbestillinger må skje innen kl.1300 påfølgende dag etter registrert ordre, ellers vil ordre være pakket og levert til sending.
TRANSPORT
Feel Good Store AS sender normalt sine varer med Bring som Pakke til hentested med mindre de kan sendes som Pakke i postkasse. Om varen blir skadet eller blir borte under transporten til kunden, er Feel Good Store AS ansvarlig, men du må gi beskjed til Bring med en gang du oppdager skader.
Du må også kontakte oss på post@feelgoodstore.no angående skadet/bortkommet pakke innen 14 dager. Om varen blir skadet eller blir borte ved retur tilbake til Feel Good Store AS er det kunden som er betalingsansvarlig.